Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 21, 2014

我有一个好爸爸..I've a good father..

Something TK learnt in Childcare..and said to us at 3y 8m 1w 6d old..

Child: (with action) 妈妈,来!“我有一个好爸爸,我有一个好妈妈。爸爸妈妈都爱我,我也爱爸爸妈妈。Muack!”
Mother: 再来(唱)一次!

Child: 是讲的,不是唱。 “我有一个好妈妈。爸爸妈妈都爱我,我也爱爸爸妈妈。Muack!”
Mother: Come, say to Daddy 宝贝,讲给爸爸听吧!

Child: “我有一个好妈妈。爸爸妈妈都爱我。Muack!”
Mother: (笑着说)Can be a little louder 可以再大声点。。。

No comments:

Post a Comment