Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, May 31, 2014

[自创版]我有一个好爸爸

我有一个好妈妈,我有一个好爸爸。妈妈爸爸都爱我,我也爱妈妈爸爸。Muack!”

我有一个好姑姑,我有一个好妹妹。姑姑妹妹都爱我,我也爱姑姑妹妹。Muack!”

我有一个好爷爷,我有一个好阿ma。爷爷阿ma都爱我,我也爱爷爷阿ma。Muack!”

我有一个好风扇,我有一个好妈妈。风扇妈妈都爱我,我也爱风扇妈妈。Muack!”
(哈哈哈哈)

我有一个好电视,我有一个好电话。电视电话都爱我,我也爱电视电话。Muack!”

我有一个好电视,我有一个好电话。电视电话都爱我,我也爱电视电话。Muack!”

我有一个好AA,我有一个好BB。AABB都爱我,我也爱AABB。Muack!” (哈哈哈哈)

This is a simple song /rap for a 2 year-old turning 3 year-old child which can be creatively sang with different combinations of people or things. Just like a apple pen song.

No comments:

Post a Comment